Založ si blog

Aký pán, taký krám

Pozrel som si včera voľbu Miss 2020, nie že by ma to nejako zvlášť zaujímalo, ale naozaj som v ponuke nič lepšie nenašiel. Podľa upútaviek  na program, som veľa neočakával, ale to čo som videl, ma teda poriadne sklamalo!

Už pri prvom vystúpení predsedu komisie a riaditeľa súťaže som prežil prvý šok. Chlapec pôsobil nevyrovnane, neskúsene, bezpohlavne, akosi nedokončene. Určite nemal osobnosť a v žiadnom prípade nepôsobil reprezentačne, čo by som u takej súťaže očakával.

Podobne dopadli aj dievčatá, ktoré vyhrali prvé tri miesta. To, že to budú beznádejne chudé osoby, som očakával. ale že budú celkom bez charizmy, osobnosti a pôvabu, ma poriadne zaskočilo. Dá sa povedať, že koľko ľudí, toľko chutí! Ale predsa.

Druhá podmiska s výrazne anatomickou postavou, mala ostro vystupujúcu spodnú sánku a z profilu pôsobila veľmi nepríjemne.

Prvá vicemiss bola na tom o poznanie lepšie, ale výrazne vystupujúce lícne kosti a akési vrásy pod nimi nestihli zakryť ani dlhé vlasy. Neoslnila ma ani víťazka.

Bolo to skoro tuctové dievča, s asymetriou tváre, nepekným úsmevom a niečím rušivým v prejave. Ak nás budú tieto dievčiny reprezentovať v zahraničí, obávam sa, že Slovensko stratí povesť o najkrajších dievčatách, ktorou sa doteraz hrdilo.

Kolektívna vina a rovnaký meter

14.03.2022

Štvavá kampaň proti ruským občanom na celom svete, ho hlavne proti športovcom tej krajiny je bezprecedentným porušením prvého pravidla demokracie. To hovorí: Všetci ľudia, bez ohľadu na pohlavie, národnosť, rasu či náboženstvo, sú si rovní. Majú rovnaké práva aj povinnosti! Vylúčenie postihnutých Rusov a Bielorusov z Paralympijských hier v Pekingu, je toho [...]

Z. Č. : Zožer, čo si si navarila!

07.07.2021

Prezidentka v dnešnom komentári k rozhodnutiu ÚS sa ukázala v skutočnom svetle. Bábka v rukách koalície, bez svedomia a ochotná poslúchať! A teraz si to poriadne zlízne! Na zjavné želanie I. Matoviča podala na preskúmanie referendovú otázku, pričom vedela, ako to dopadne. No nečakala, že ju jej verný podporovateľ tak odmení! Po vymenovaní nových členov ÚS, [...]

Klamár, farizeji a pochlebovači

03.07.2021

Je zjavné, že každému objektívne mysliacemu človeku dôjde, že píšem o našej fantastickej vláde. Expremiér a minister Matovič napadol po prevalení problémov pri dopingu očkovania svojho ministra! Ak si niekto z verejnosti myslí, že by p. Lengvarský predložil návrh, ktorý by nebol, ak už nie priamo z Igorovej hlavy, tak aspoň s jeho požehnaním, tak by sa mal dať liečiť [...]

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 48
Celková čítanosť: 257427x
Priemerná čítanosť článkov: 5363x

Autor blogu

Kategórie