Indické denníky 82

20.10, Po raňajkách chcel starý zaplatiť, povedal som, nech prinesie fľašu čo vypil. Potom Salawas. Cestou stretávame Kubíčka a ideme najprv do Falny, starý frfle, ale pohostenie si nenechá ujsť. Na stanici zastavujeme betonáž stropu a nechávame doplniť podpery. Starý uteká do Beawaru a ja spí­m v Džodpúre.

Budíček sme si naplánovali na šiestu, ale mám čo robiť, aby som ho zobudil a dostal na nohy o pol siedmej, dáva si raňajky a potom ma ohromí­ otázkou, čo je dlžný. Stravu som vždy podal bezplatne každému,  kto ma navští­vil, okrem Žvachulu, ktorý sa stravoval zasadne sám, tak prečo robiť výnimku u starého, hoci sa nemáme veľmi v láske. Teda poviem, že na revanš, len nech mi pošle tú fľašku, čo vypil, je z mojich zásob a tie si vozím zo severu. Prikývne, ale nič mi neposlal. Potom sa vlečieme na sever. Zasa po diaľnici. Kúsok pred Pali stretávame Kubíčka, ide prevziať nejaký dom do Falny, volá nás, aby sme išli s ním, bude vraj aj nejaké pohostenie. Sedláček váha, ale predstava jedla zadarmo, prí­padne nejakej pijatiky ho zláka, obraciame sa a vraciame sa viac ako 20 kilometrov.

Vo Falne odbočujeme do bočnej uličky a zastavujeme na malom námestíčku pred domom, ktorý sa rekonštruuje. Stretávame sa so Sikelom a chlapcami z lí­nie, pre ktorých sa tento dom chystá. Vstupujeme dnu, vyzerá celkom pohodlne, po dokončení­ tam bude päť spální­. Majiteľ nachystal pohostenie, podáva sa grilované kurča, to som tu na juhu ešte nevidel. Na našu skupinu toho nie je veľa a Sedláček prispel k likvidácii výraznou mierou. Odchádzame až po jednej. Dozvedel som sa jednu prí­jemnú novinu. Čančal mi zabezpečila letenku až do Bratislavy.

V Salawase sa šéf konečne môžľe realizovať, medzičasom dokončili debnenie dosky na Parkovisku, ale stojky, ktoré tam dali, sú dosť labilné, Sedláček s radosťou vykopáva stĺpiky, ktoré nie sú dosť pevne osadené a dáva to prerobiť. Spokojný sa so mnou rozlúči, musí­ ešte dnes byť v Beaware. Nasadá do auta a už ho niet. Ja idem do Džodpúru a som z týchto dvoch dní­ úplne vyčerpaný.

Likvidovať znaky totality? !

08.02.2019

Pán Lipšic sa znovu ukázal ako bezprecedentný obhájaca „nespravodlivo“ obvinených. Keď nebudeme brať do úvahy fakt, že u nás majú väčšie práva zločinci ako ich obete, zaráža ma viac »

Na Slovensku po slovensky

21.12.2018

Naša krajina vstupuje do nepokojnej a rozbúrenej doby blížiacimi sa prezidentskými voľbami. Výrazne sa to prejavuje najmä na sociálnych sieťach. Teda na fb, ktorý si občas pustím. Neprekvapila viac »

Indické denníky 177

03.07.2018

29.6. Let je bezproblémový, hladko až do Prahy. Miro má v pláne tu zostať , vybavuje si nocľah, ja idem letiskovým spojom na Dejvice, tam prestupujem na metro a odtiaľ na Florenc. Kufre sú ťažké viac »

žiaci, škola

Záškoláctvo nebrzdí vyučovanie vôbec alebo len veľmi málo, tvrdia riaditelia škôl

10.12.2019 10:36

Vyplýva to z výsledkov dotazníka štúdie PISA 2018 zverejnených v Národnej správe PISA 2018.

Milan Majerský

Prešovské dobrovoľnícke centrum ocení najlepších dobrovoľníkov

10.12.2019 10:35

Slávnostné odovzdávanie ocenení sa uskutoční v stredu o 15.00 h v jednej z reštaurácií na Levočskej ulici v Prešove.

Práca, profesia, priemysel, automobilky

Priemysel stále klesá, v októbri už tretí mesiac za sebou

10.12.2019 10:23

Priemyselná produkcia na Slovensku pokračuje v medziročnom poklese už tretí mesiac v poradí. Pokles sa zrýchlil.

ministerstvo vnútra, pribinova

Na Slovensku vznika nová politická strana Pirátska strana - Slovensko

10.12.2019 10:17

V budúcoročných parlamentných voľbách kandidovať nebude.