Indické denníky 104

7.12. Opäť na office. Letenka je zaknihovaná, Mráz opäť sľubuje výlet. Kupujem si večeru a prechádzam sa okolo ubytovne, čakám na odlet.

Je zaujímavé, že rovnako netrpezlivo, ako som strávil v Dillí posledné chvíle pred odchodom, píšem aj tieto riadky. Aj vtedy aj teraz chcem mať tieto okamžiky čo najskôr za sebou. Strávil dom v hlavnom meste na ceste späť takmer tri dni, ale prakticky nič mi z nich neutkvelo v pamäti, ako túžba už byť doma. Na um mi prichádza len to, že vysedávam v kancelárii, idem na obed a čakám, čakám, čakám…

Rovnako tomu je aj dnes. Ideme s Petrom na Office, skontrolovať pripravenosť nášho odletu. Úspešní sme hneď zrána. Bedi nám podáva potvrdené letenky a nič nebráni k návratu domov. A pred sebou máme celý deň. Zastavuje sa pri nás Mráz, ktorý sa ospravedlňuje za svoju včerajšiu neprítomnosť a sľubuje, že dnes už určite pôjdeme pozrieť zaujímavosti. Ale to sa nestalo. Znovu mu do toho niečo prišlo a trávime celý deň prechádzkami po okolí, pozeraním obchodov, drobnými nákupmi. Prepočítam si svoju hotovosť a zisťujem, že mám ešte peknú sumu v rupiách. Keďže potajomky kalkulujem aj s tým, že sa naspäť už nevrátim, musím tieto peniaze minúť. V obchodnej zóne nachádzam kvalitné klenotníctvo a kupujem ešte jednu retiazku zo zlata.  Mám už pri sebe menší poklad. Ten sa v priebehu dňa zrejme zväčšil, pretože zopár známych ma požiadalo, či by som im nezobral domov nejaké balíčky. Predpokladám, že aj v nich sú uložené úspory vo forme klenotov, alebo v dolároch.

Zastavujeme sa na Čanakija Puri na vyslanectve. S ľútosťou pozerám na tenisový dvorec, na ktorom som si nakoniec vôbec nezahral. Chvíľku čakáme na Mráza, ale ten nás posiela naspäť na Vasant, pretože nemôže ísť s nami do mesta. Idem teda radšej na ubytovňu a čakám pri televízore do večera. Potom si zájdem kúpiť jesť a prechádzam sa po okolí a čakám na auto, ktoré ma má odviesť na letisko.

Indické denníky 177

03.07.2018

29.6. Let je bezproblémový, hladko až do Prahy. Miro má v pláne tu zostať , vybavuje si nocľah, ja idem letiskovým spojom na Dejvice, tam prestupujem na metro a odtiaľ na Florenc. Kufre sú ťažké viac »

Indické denníky 176

30.06.2018

6. Striedavo na Vasante a na office, nuda, preberám balíčky a lístky. Sedíme pri TV. Včerajšok sme strávili viac menej na izbe, je tu pomerne veselo, odchádza na dovolenku alebo domov viacero viac »

Indické denníky 175

29.06.2018

24.6. Je tu nuda. Chodíme po meste a pozeráme pamiatky, Prezidentský palác, cestu Radžov, Miro točí na kameru. Stretli sme aj prezidenta, mimoriadne opatrenia. Letenku mám na stredu, aspoň budem viac »

Michael Cohen

Bývalý Trumpov právnik Cohen dostal na súde tri roky

12.12.2018 19:01

Usvedčil ho, že počas volebnej kampane v roku 2016 podplácal dve niekdajšie milenky budúceho prezidenta.

morčacia roláda na jablkách

Ceny mäsa budú rásť, pre vyššie platy a drahšie energie

12.12.2018 18:12

Navýšenie cien mäsa a mäsových výrobkov očakávajú spracovatelia mäsa v rozmedzí 5 až 8 %.

banská bystrica, autobus

Banskobystrická doprava skončí asi na súde

12.12.2018 18:05

Budú aj po 1. januári premávať prímestské autobusy?

orbán

Maďarsko zvyšuje limit na nadčasy, opozícia sa búri

12.12.2018 17:52

Novela zákonníka umožňuje, aby zamestnanci ročne odpracovali až 400 nadčasových hodín.