Indické denníky 102

4.12. Ráno na tenise, hladko som prehral. Potom do Džh., dorazil som tam večer. S Mirom na nákupoch.

Ráno som sa zobudil včas, aby som stihol skočiť na tenis. Prechádzka mi padla dobre, ale nebol som veľmi úspešný. Stretol som sa so starou partiou, ktorá ma privítala, ako by som nebol odišiel na tak dlhý čas. Boli veľmi zdvorilí a dostal som možnosť si zahrať na tráve. Ale môj výkon bol katastrofálny, nestačil som z dychom a set som hladko prehral. Preto som si radšej posedel v kresielku a podiskutoval o blížiacom sa Davis cupe, ktorý sa bude hrať práve na týchto dvorcoch.

Po raňajkách som sa zastavil ešte v kanceláriách a pokecal s chalanmi o všetkom a ničom. Strávil som tu čas do obeda a potom som sa rozlúčil. Naložil si opäť veci do auta a vyrazil na cestu do Džodpúru, ako som sa neskôr dozvedel, mnohí si mysleli, že na moju poslednú a že už sa sem naspäť nevrátim. Ja som tiež bol v myšlienkach skôr na ceste domov, tak mi cesta ubehla veľmi rýchlo. Mal som v pláne zastaviť sa v Beaware u mojich starých známych, ale nikoho som tam nenašiel. Oba domy boli zamknuté. K Mirovi dom dorazil pred večerou. Aby sme neboli takí ohučaní, vyšli sme si na krátke nákupy.

Indické denníky 121

17.02.2018

17.2. Na stavbe sa začína betónovať tretí základ. Skončili sme o 23.00, pretože sa pracovalo iba s dvomi miešačkami, okúpal som sa. Kovačovič ráno pokračoval na sever a my sme sa na stanici viac »

Indické denníky 120

13.02.2018

12.2. Ráno otravoval Mráz, aby som s ním išiel do mesta. Nechcelo sa mi, pozeral som MS v plávaní, vyhrali sme zlato. Potom nešiel prúd. Večer som sa predsa išiel pozrieť na rezidenciu, potom viac »

Čo sa stane s Dominikou Cibulkovou

11.02.2018

keď sa dostane do rúk dvoch zabávačov, pýtajú sa v upútavke jednej komerčnej televízie. Odpoveď bije do očí. Bude prehrávať zápasy už v prvých kolách. V posledných mesiacoch ju bolo viac »

lietadlo, preprava, tryskový motor, stíhačka, let

V Iráne sa zrútilo lietadlo, na palube bolo viac ako 60 ľudí

18.02.2018 09:12

Stroj smeroval z Teheránu do mesta Jásúdž.

Mateusz Morawiecki

Roztržka sa opäť rozhorela. Izrael pobúrili slová poľského premiéra na adresu židov

18.02.2018 08:24

Diplomatická roztržka medzi Izraelom a Poľskom o kontroverznom zákone sa opäť rozpútala počas Mníchovskej bezpečnostnej konferencii.

trump

FBI venuje veľa času mne, mohla zabrániť streľbe na škole, hovorí Trump

18.02.2018 08:17

Americký prezident Trump spojil streľbu na škole s vyšetrovaním údajného zasahovania Ruska do prezidentských volieb v roku 2016.

peniaze

Agentúra Fitch zlepšila rating Grécka o jeden stupeň

17.02.2018 23:58

Medzinárodná ratingová agentúra Fitch Ratings zlepšila hodnotenie úverovej spoľahlivosti Grécka o jeden stupeň na úroveň B.