Indické denníky 102

4.12. Ráno na tenise, hladko som prehral. Potom do Džh., dorazil som tam večer. S Mirom na nákupoch.

Ráno som sa zobudil včas, aby som stihol skočiť na tenis. Prechádzka mi padla dobre, ale nebol som veľmi úspešný. Stretol som sa so starou partiou, ktorá ma privítala, ako by som nebol odišiel na tak dlhý čas. Boli veľmi zdvorilí a dostal som možnosť si zahrať na tráve. Ale môj výkon bol katastrofálny, nestačil som z dychom a set som hladko prehral. Preto som si radšej posedel v kresielku a podiskutoval o blížiacom sa Davis cupe, ktorý sa bude hrať práve na týchto dvorcoch.

Po raňajkách som sa zastavil ešte v kanceláriách a pokecal s chalanmi o všetkom a ničom. Strávil som tu čas do obeda a potom som sa rozlúčil. Naložil si opäť veci do auta a vyrazil na cestu do Džodpúru, ako som sa neskôr dozvedel, mnohí si mysleli, že na moju poslednú a že už sa sem naspäť nevrátim. Ja som tiež bol v myšlienkach skôr na ceste domov, tak mi cesta ubehla veľmi rýchlo. Mal som v pláne zastaviť sa v Beaware u mojich starých známych, ale nikoho som tam nenašiel. Oba domy boli zamknuté. K Mirovi dom dorazil pred večerou. Aby sme neboli takí ohučaní, vyšli sme si na krátke nákupy.

Indické denníky 106

10.12.2017

9.12. Sedím celý deň doma, večer volám taxi ideme po Novákovcov a ideme do ZK. Vo vestibule stoja nastúpené štyri triedy, búrlivý potlesk, oživenie v sále. Zábava však iba priemerná. Nad viac »

Indické denníky 105

09.12.2017

7./8. 12. Odchod na letisko, batožinu podávam až do Bratislavy. Prehliadka O.K., lietadlo prázdne, spím na troch sedadlách, ťahá od nôh. Letíme stále v noci, nad Belehradom zatemnenie. Slnko viac »

Indické denníky 104

08.12.2017

7.12. Opäť na office. Letenka je zaknihovaná, Mráz opäť sľubuje výlet. Kupujem si večeru a prechádzam sa okolo ubytovne, čakám na odlet. Je zaujímavé, že rovnako netrpezlivo, ako som viac »

nobel, ican, Fihnová, Thurlowová

V Osle a Štokholme odovzdali Nobelove ceny

10.12.2017 21:01

Šéfka kampane ICAN Beatrice Fihnová uviedla, že máme pred sebou "voľbu medzi dvoma koncami: koncom jadrových zbraní a koncom nás, ľudí,"

dieťa, mlieko, dojčenie

Francúzi sťahujú dojčenské mlieko od Lactalisu. Hrozí salmonelóza

10.12.2017 20:56

Francúzske úrady oznámili masívne stiahnutie dojčenského mlieka vyrábaného skupinou Lactalis pre Francúzsko aj pre zahraničné trhy.

libanon, bejrut, protest, izrael, jeruzalem

Hnev na Blízkom východe nepoľavuje

10.12.2017 20:11

Pálenie amerických a izraelských vlajok, hádzanie kameňov či nápisy typu Trump prináša katastrofu. Aj tak vyzeral víkend na Blízkom východe.

spojena bratislava, elektricka, bratislava

Električka pri novom SND straší Bratislavčanov

10.12.2017 20:00

Plánovaná električková trať v blízkosti novej budovy Slovenského národného divadla (SND) vyvolala veľké vášne.