Indické denníky 95

20.11 Ráno som si chcel pospať, ale nedarí­ sa, hoci sme pozerali TV do 1.00, dávali Miss Word, vyhrala Indka! Nebola sí­ce najkrajšia, ale nech. Nákupy, upratovanie, opaľovanie na streche, robí­m škvarky. Som zvedavý, ako Maroš bude znášať samotu

V sobotu som zaskočil na Kót, popodpisoval som papiere, denníky a hlásenia, stavba sa pomaly hýbala. Potom to isté na Abu. No a samozrejme telefonát domov.

Dnes si robím voľno. Hlavne po dlhej noci. Včera večer dávali prenos z voľby Miss World. Pozerali sme televízor do jednej v noci, kým sme sa dozvedeli, že za najkrajšiu ženu vybrali dievča z Indie. Môj osobný názor bol taký, že tam bolo viacero omnoho krajší­ch dievčat, ale ja som nebol členom poroty. Mám v pláne si poriadne pospať, ale budí­m sa ako normálne. Zo vstavania o siedmej sa už stal železný zvyk. Robím si teda raňajky a potom zahajujem bežné nedeľné roboty. Kúpil som pekné päť kilové stehno, má dostatok slaniny, tak ju krájam na kocky a vysmážam na škvarky. Tie som potom zjedol na obed. Pokúsil som sa zapriahnuť aj Maroša, ale nedarí­ sa, je taký rozpohybovaný, nevydrží­ dlho na jednom mieste. Začínam mať obavy, ako tu ten mesiac vydrží­ sám, je to vyslovene spoločenský človek.

Indické denníky 106

10.12.2017

9.12. Sedím celý deň doma, večer volám taxi ideme po Novákovcov a ideme do ZK. Vo vestibule stoja nastúpené štyri triedy, búrlivý potlesk, oživenie v sále. Zábava však iba priemerná. Nad viac »

Indické denníky 105

09.12.2017

7./8. 12. Odchod na letisko, batožinu podávam až do Bratislavy. Prehliadka O.K., lietadlo prázdne, spím na troch sedadlách, ťahá od nôh. Letíme stále v noci, nad Belehradom zatemnenie. Slnko viac »

Indické denníky 104

08.12.2017

7.12. Opäť na office. Letenka je zaknihovaná, Mráz opäť sľubuje výlet. Kupujem si večeru a prechádzam sa okolo ubytovne, čakám na odlet. Je zaujímavé, že rovnako netrpezlivo, ako som viac »

Jan Palach

Pamätníci a študenti si v Prahe pripomenuli výročie protestu študenta Jana Palacha

16.01.2018 23:22

Jan Palach bol študentom práve Filozofickej fakulty UK. Upálil sa 16. januára 1969 na Václavskom námestí v Prahe.

FRANCE-USA/

Trumpov zdravotný stav je vynikajúci, tvrdí po výročnej prehliadke jeho lekár

16.01.2018 23:18

Trump by mohol prijímať stravu s nižším objemom tukov a viac sa venovať telesnému cvičeniu.

Euro, peniaze, kalkulačka

Nemecko má najväčší prebytok platobnej bilancie na svete

16.01.2018 21:46

Nemecko malo vlani podľa inštitútu Ifo opäť najväčší prebytok platobnej bilancie na svete.

dolára, peniaze, bankovky

Dow Jonesov index prvýkrát prekonal hranicu 26 000 bodov

16.01.2018 20:43

Akcie v Spojených štátoch pokračujú v dosahovaní nových rekordov. Dow Jonesov v utorok prvýkrát prekonal hranicu 26 000 bodov.