Indické denníky 91

10.11. Vstávam o 4.25, budím Džosa a ideme po projektantov, ale dom je prázdny, spali so Sedláčkom na hoteli, prišli takmer po hodine. Do Abu prichádzame po desiatej. Aj tu odmietajú bývať v dome a žiadajú ubytovanie na Mont, odmietam im dať auto, vybavujú si ho cez Džajpúr. Za štyri týždne idem domov. Vondra je teraz riaditeľom Potrubí­.

Ráno sa budím veľmi skoro, máme pred sebou dlhú cestu a projektanti si žiadali vyraziť veľmi skoro, lebo nechcú cestovať cez obed, keď je veľmi teplo. Prispôsobil som sa ich požiadavke, ale neviem prečo, lebo teploty tu sú len pár stupňov nad tridsať, teda pomerne chladno. Zobudil som Džosa a potichučky odchádzame, nechcem pobudiť ostatných obyvateľov domu, ktorí ešte majú čas. Pred piatou sme pri novom dome, zvoní­m  a búcham na dvere, ale nikto neotvára, dom je prázdny. A mali by tu spať štyria ľudia, Sedláček, Vondra a dvaja projektanti. Ale nie sú tu. Prichádzajú až pred šiestou, spali na hoteli. Dom im zrejme nevoňal, lebo by si museli variť postielať sami. Ale to nie je môj problém. Naložil som batožinu do auta, posadil ich na zadné skackajúce sedadlo a vyrazili sme na juh. Džos asi zdieľa rovnaký názor na pasažierov ako ja, tak sme cestu urobili za štyri hodiny a obaja museli byť vytrasení­ ako Bystrice. O desiatej sme už na stanici v Abu.

Ponúkam im ubytovanie v druhom dome, ale odmietajú, požadujú hotel. Jediný schopný v meste sa im nepáči a chcú sa ubytovať na Mont Abu. Na to som pokrčil len plecom, je to ich problém. Ak  sa tam majú ako dostať, nech idú. Oni však žiadajú aj moje auto. Ale ja im ho odmietam dať. Nastal spor, riešia ho telefonicky s vedením v Džajpúre, odkiaľ dostávam príkazy vo všetkom im vyhovieť. Ja im tie výlety neplatí­m, tak posielam Džosa s nimi hore, ale nakazujem mu sa vrátiť. Ráno nech sa dostanú dole, ako chcú.

Mám prí­jemnejšie myšlienky, veď od dnes za štyri týždne letí­m domov. Myšlienka na to mi zlepší­ náladu a ani fakt, že Vondra, ktorý teraz behá po lajne so starým je nový riaditeľ Potrubí­, mi ju nevie skaziť.

Indické denníky 123

19.02.2018

19. 2. Upratujem, periem, opaľujem sa, ostatní sú na Mt. Nevarím. Pozerám TV. Mirek sedí u Maroša a popíjajú. Ohlásil sa Solovic, chce prísť zajtra. Nedeľu trávim ako vždy. Dávam do poriadku viac »

Indické denníky 122

18.02.2018

18. 2. Ráno pozerám kriket, India prehrala zápas. Po betonáži je kľud. Kúpil som si rádio, teraz už potrebujem iba baterku. Volám domov, Šaška sa dala ku skautom. Opäť sa oteplieva. Mirek viac »

Indické denníky 121

17.02.2018

17.2. Na stavbe sa začína betónovať tretí základ. Skončili sme o 23.00, pretože sa pracovalo iba s dvomi miešačkami, okúpal som sa. Kovačovič ráno pokračoval na sever a my sme sa na stanici viac »

vučič

Zatkli Američanov a Ukrajinky, údajne fotografovali srbské vojenské objekty

19.02.2018 20:12

Nie je náhoda, že tak veľa cudzincov sa pokúšalo dostať do vojenských priestorov, vyhlásil srbský minister obrany. V krajine silnejú protizápadné nálady a posilňuje sa orientácia na Rusko.

fico, snem, smer

Smer plánuje veľkú obmenu tvárí v okresoch

19.02.2018 20:00

Premiér cez víkend povedal, že personálnych výmen sa netreba báť a „keď prestane fungovať bordel, je potrebné vymeniť dievčatá a nie postele“.

Putin

Putin sa osobne nezapojí do prezidentskej volebnej kampane

19.02.2018 18:42

Putin na rozdiel od svojich siedmich súperov kandiduje ako nezávislý.

corbyn

Mayová vyzvala Corbyna k otvorenosti okolo schôdzok s ŠtB

19.02.2018 18:41

Pracovník ŠtB médiám povedal, že Jeremy Corbyn s komunistickou tajnou políciou spolupracoval vedome. To britský politik odmietol.