Indické denníky 54

12.8.Vraj akceptovali moje požiadavky, ide mi list s ponukou miesta. Doktor meškal dve hodiny, pokecali sme, sestrička robila poriadok.

V noci dážď ustal, ráno už neprší, ale obloha je stále zamračená. Po včerajšom relatívne jasnom dni, by aj dnes mohol byť taký, ale zdá sa mi, že som to trochu prehnal. Cítim, že na ma opäť niečo lezie, asi som nachladol, keď som sa na stavbe pokúšal opaľovať sa.

Telefonát do Džajpúru priniesol novinku. Vraj sa rozhodlo, PTP si povyberalo ľudí a zasiela ponuky na prácu. Dokonca aj mne. To by znamenalo, že museli prijať moje podmienky. Počkám na avizovaný list, potom sa ukáže.

Dorazil aj doktor so sestričkou, majú prichystané oddelené ubytovanie, ale asi sa im to nepozdáva, zložili si veci do jednej izby. Sestrička začala hneď robiť poriadok v kuchyni, že by tu naozaj chýbala ženská ruka a bolo to tak vidieť? Je to síce iba druhá ženská návšteva u mňa, ale obe veľmi zaujímali o poriadok. Táto k nemu trochu aj prispela, pustila sa umývať riady. Doktor sa zdá byť srandista, ale liek na moje vyrážky mená, vraj by to malo prejsť samo. Doniesol mi prečítať súpis možných ochorení, ktoré by človek mohol dostať, po prečítaní sa cítim, ako by som už najmenej polovinu z nich už mal. O chorobách hovoríme celý večer, ale ideme rýchlo spať.

Na druhý deň ich odprevádzam do Palanpuru a Sidhpúru za Jožom, ale sme ho nezastihli,  museli mu tam nechať odkaz. Na obed chystá sestrička lečo, na moje prekvapenie doň pridáva akúsi odrodu uhorky, či dyne, je to však veľmi dobré. Túto zeleninu som videl na trhu predávať, môžem si ju zaradiť do svojho jedálnička.

V nedeľu ráno odchádzajú, robím bežné domáce práce.

Indické denníky 106

10.12.2017

9.12. Sedím celý deň doma, večer volám taxi ideme po Novákovcov a ideme do ZK. Vo vestibule stoja nastúpené štyri triedy, búrlivý potlesk, oživenie v sále. Zábava však iba priemerná. Nad viac »

Indické denníky 105

09.12.2017

7./8. 12. Odchod na letisko, batožinu podávam až do Bratislavy. Prehliadka O.K., lietadlo prázdne, spím na troch sedadlách, ťahá od nôh. Letíme stále v noci, nad Belehradom zatemnenie. Slnko viac »

Indické denníky 104

08.12.2017

7.12. Opäť na office. Letenka je zaknihovaná, Mráz opäť sľubuje výlet. Kupujem si večeru a prechádzam sa okolo ubytovne, čakám na odlet. Je zaujímavé, že rovnako netrpezlivo, ako som viac »

nobel, ican, Fihnová, Thurlowová

V Osle a Štokholme odovzdali Nobelove ceny

10.12.2017 21:01

Šéfka kampane ICAN Beatrice Fihnová uviedla, že máme pred sebou "voľbu medzi dvoma koncami: koncom jadrových zbraní a koncom nás, ľudí,"

dieťa, mlieko, dojčenie

Francúzi sťahujú dojčenské mlieko od Lactalisu. Hrozí salmonelóza

10.12.2017 20:56

Francúzske úrady oznámili masívne stiahnutie dojčenského mlieka vyrábaného skupinou Lactalis pre Francúzsko aj pre zahraničné trhy.

libanon, bejrut, protest, izrael, jeruzalem

Hnev na Blízkom východe nepoľavuje

10.12.2017 20:11

Pálenie amerických a izraelských vlajok, hádzanie kameňov či nápisy typu Trump prináša katastrofu. Aj tak vyzeral víkend na Blízkom východe.

spojena bratislava, elektricka, bratislava

Električka pri novom SND straší Bratislavčanov

10.12.2017 20:00

Plánovaná električková trať v blízkosti novej budovy Slovenského národného divadla (SND) vyvolala veľké vášne.